2013. június 8., szombat

június 9

Tetszett egy videó, ebből kerestem többet. A tervem, hogy ha lesz erőm akkor ezt csinálom meg:
http://www.youtube.com/watch?v=NL8K0qXOwAw
Nagyon durva, tuti szakadni fog a víz :)
Ezt a bejegyzést tegnap írtam.

Nagyon megszerettem Péntek Enikő videóit. Lelkesen edzem rájuk, hiszek bennük. Ezt a férjecském is látta, és megvette nekem a Tabata edzést. Gondoltam ma edzek rá. De egyszerűen nem megy. Kettő gyakorlat eleve kilőve, mert nincs súlyzóm, még nem jutottam el. Azért gondoltam nem vagyok én ilyen puding, és belekezdtem az egyikbe, de a gyakorlatok kipróbálásánál feladtam :( Na, gondoltam jöjjön a tegnapi videó. De ez a gyors guggolás, utána a guggolásból felugrás nem ment ebben a tempóban. Nagyon elkeseredtem :( Ma nem megy semmi. De nem akartam feladni, féltem az egészet feladnám végül (kevesebb az erőm, mint kezdetben) Tabata timert beállítottam, és lassan a saját tempómban megcsinálam kivéve az utolsó ugrós lábkitörést. A sorozatot négyszer csináltam meg. A víz csak úgy ömlött rólam. De kevésnek éreztem, mert nem telt el sok idő. Nem hinném, hogy ez a 10perc torna ér valamit. Na de majd meglátjuk egy hónap után. Nem tudom, ma valahogy nem ment egy gyakorlat sem igazán. Arra gondolok, hogy esetleg női problémák közeledte miatt, mert ennyire erőtlennek eddig még nem éreztem magamat :( Nem tudom mi lesz majd akkor, hogy bírom majd a napi edzéseket tartani, nem akarom abbahagyni. Na majd meglátjuk...
Csak nem hagyott a dolog nyugodni, és ebből a videóból megcsináltam 2 sorozatot kivéve az első gyakorlatot, na az nem megy nekem :(
http://tornavideo.hu/2012/03/uszogumi-eltuntetese/

De mielőtt még elmentem aludni így hajnal egy felé :) (megrendelésem van, határidős, és muszáj volt csinálnom) Szóval néztem egy light sorozatot, hogy ugyan legyen már egy kis sikerélményem is így lefekvés előtt, így ezt csináltam meg:
http://tornavideo.hu/2012/03/light-intervall/
Nagyon egyszerűnek tűnt, de ajánlom kipróbálásra, mert a két kör egyenkét 17gyakorlata igazán megtette hatását a víz ismét folyik a homlokomon. Azzal a különbséggel, hogy nincs az az érzés bennem, hogy hú de gyenge vagyok. Viszont itt a kisördög, aki azt mondja, hogy ezek csak light gyakorlatok,ne örülj annyira, hogy ezt megcsináltad, és milyen már, hogy ezektől izzadok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése