2013. június 4., kedd

Június 4

Ma az egyik barátnőm :) Ágota 2kg súlyzóit megkaptam próbának. Meg kell mondjam sokkal-sokkal jobb az 1-1 kg-nál. Örülök, hogy kipróbálhattam. Megcsináltam ezt a videót:
http://www.youtube.com/watch?v=FPgKYsknKw4
nagyon brutál, csak 2kör ment, és úgy szakadt rólam a víz, mint még soha.
Utána még ezt a videót csináltam meg Guszti barátom tanácsára:
http://www.youtube.com/watch?v=mALKhxdSenI
itt minen gyakorlatból 10-et, és ebből 2kört.
Nagyon érzem a combomban, a popsimban az izomlázat. A karomban még mindig nem, így megcsinálom Cindy Crawford karedzését újra. Enikőét azért nem merem bevállalni, mert azok mindig kombináltak, azt most nem bírnám, de majd holnap reggel :)

Mivel itt vannak a súlyzók, így gondoltam egy merészet, és a comb+popsi (Péntek Enikő) után megcsináltam újra Cindy Crawford súlyzós edzését 3szor. A combos gyakorlathoz annyit fűznék hozzá, hogy a guggolós gyakorlatnál azt hittem kiköpöm a tüdőmet, folyt a víz a homlokomon, a hátamon, mindenütt. Iszonyatosan kifáradtam, és leülni is alig tudok. Imádom ezt az érzést, de rég volt már :) A súlyzós edzésnél végre közben is belefáradt a karom. Az 1kg annál semmi hasonlót nem éreztem. Remélem holnap érezni fogom, és esküszöm, én már most látom a karomon a változást. Már nem a mai gyakorlatok után, hanem az elmúlt egy hét kemény edzései után :)

Megjött a megvásárolt Tabata edzőprogi, a letöltéssel még megvárom Attilát, nehogy elszúrjak valamit, mert csak egyszer lehet letölteni (ez egy új dolog számomra, a videót nem dvd-n vettük meg, hanem digitálisan, így le tudjuk tölteni, és azonnal tudok rá edzeni is) Nagyon kíváncsi vagyok, biztos holnap ez lesz az első, amit reggel megnézek, és amint tudok ki is próbálok. Remélem menni fog :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése