2013. június 7., péntek

június 6

Nehéz volt újra kezdeni a tornát, mert egy nap kimaradt tegnap.
Míg csendespihenőztek a kicsik erőt vettem magamon, és csináltam egy Péntek Enikő edzést. Attila látja a lelkesedésemet, és megvette az új edzővideóját. Hát a tüdőmet is kiköptem, nagyon nehéz volt. Pedig csak 20perc volt :)
Persze még edzettem mikor megjelent a Gergő, és jött a szokásos kérdésével:
- anya miért tornázol?
Mondom: fogyni szeretnék
G: miért?
Én: mert csinos akarok lenni
G: miért?  :) :) :)

Az árvíz miatt Attila este fél 12kor jött. A gyerekek extra pörgősek voltak, és csak 10körül aludtak el. Lementem a nappaliba, és csak annyira volt erőm, hogy eldőljek a kanapén. Elaludtam. Akkor keltem fel, mikor megjött Attila. De mivel eldöntöttem, hogy mindenképp megcsinálom a mára kiírt popsi+hát gyakorlatokat, így neki is estem. Jó érzés volt utána, hogy újra sikerült.
http://tornavideo.hu/2012/01/popsi-hatizom-erosites/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése